Pages

Wednesday, May 11, 2011

hari ibu...





dah lama aku x jengok blog aku ni.. hari ni aku nk cerita sikit kisah ibu dekat korang..
sempena hari ibu yang baru2 ni aku x pat blik sedihnya..selalu dpt sambut sama2.. ibu aku ni agak garang gak lah orng nya, tapi dia je nis peramah. kalau dia x garang x kan jadilah kerja rumah tu.. kalau dia x garang x pandailah aku mask mcm skng..ibu aku ni anak seorg arwah tentera pencen.. biasalah dia dah biasa dgn displin so kami pn kalau silap naik lah benda apa yang ada kat tangan tu.. bukan tu jew.. masa aku kecik dulu pernah tau kerna iron yang panas hinggap kat tangan pasal masalah adik aku yg no 2 buat.. aku sbg kakak aku kene lah. tapi nk buat mcm mn.. besar gak peranan seorng kakak ni. kadang2 terpaksa berkorban demi org yg tersyg... ibu aku ni pandai msak, aku kalau dudk rumah sehari tu mkn je lah ibu aku masak... hakhakhakhak.. aku syg gila2 lh dekt ibu aku x de sape yg dpt gnti dia tau.. keluarga sebelah ibu aku ni setiap kali ada masa cuti n kebetulan lama x berjmpa kami selalu buat hari keluarga, bercuti bersama.. msa ari ibu tu ada lh wat mkn2 sikit aku x pat dtg sedih au... tp x pe nnt hari bapa kta sambut besar-besaran... korang tau hari ibu ni bila2 je bgi aku, bukan hari ibu je nk tolng ibu, bila hri ibu baru lh ibu dpt layanan istimewa dr anak2.. hari2 hari ibu dan bapa so as a son or daughter must give happy with their son.... ibu akak syg ibu... k lh sampai sini je nnt aku ada msa aku update lgi kisah yg best cauuuu dulu...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger