Pages

Friday, May 10, 2013

kawan makan dan lepak and so on..

pada 02/01/2013 aku telah ditugaskan, (ceh mcm askar plak) di sebuah sekolah yang diberi nama SJK(C) LI CHI, sekolah ni terletaknya jauh gak lah dr pamili aku... dekt segamat mcm jauh je yerk,, aku dekt skolah ni x lh ramai sangat cikgu2 yang islam and melayu adalah dlm  10 org kot.. dorng ni lh yang jadi kawan makan, lepak suka n duka aku.. asal ada je masa yg x tahu nk di isikan dgn apa aktiviti maka seseorang pasti akan bersuara "jom kita g makan" slalunya ada sorang cikgu hana namanya aku panggil kak tembem sbb dh tembem asyik mkn jew.. hikhikhik just kiding. kalau seminggu tu lau x bz ada lh dlm 3 kali, dasyatkn kami biasalah hidup membujang tp yg ada anak tu jarang dpt joint sbb sibuk tgn tanggngjwb yg lain x mmcm kami singgle and masih kosong, cuma aku ngan kak kecik je lh (cikgu akmal) kak tembem dh ada yg punya you alls hikhik  ok lh nk cau dh ada keje.. bye2 nnt kta jumpa lgi.....


2 comments:

  1. Ngee.....boleh jadi hos jalan2 cari makan..........

    ReplyDelete
  2. x nk lh nnt kesin hos jln2 cri mkn hahahha

    ReplyDelete

Powered By Blogger